تأکید شهردار کرمانشاه بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

حیات غرب - شهردار کرمانشاه بر سرعت، دقت وکیفیت مطلوب انجام امور مربوط به ارباب رجوع و برخورد مناسب پرسنل با شهروندان تاکید کرد و گفت: برای اینکه اعتماد شهروندان را به شهرداری جلب کنیم باید در راستای رضایتمندی و برخورد بهینه و مناسب گام برداریم.

مهندس آرش رضایی در نشست شورای مدیران شهرداری با تأکید بر اخلاق مداری و ارائه خدمات مطلوب درکنار راهنمایی و اطلاع رسانی به ارباب رجوع، از مدیران شهرداری خواستا تا عدالت و انصاف در ارائه خدمت به شهروندان و مراجعه کنندگان را سرلوحه وظایف خود قرار دهند و از آراستگی محیط کار نیز غافل نشوند.

وی همچنین ازمدیران خواست نظارت کاملی بر حسن رفتار کارکنان با شهروندان داشته باشند و نسبت به برطرف کردن موانع اجرایی و وقتگیر برای خدمات مطلوب اقدام کنند.

شهردار کرمانشاه به مدیران شهرداری توصیه کرد که عملکرد کارکنان را جهت تشویق و تنبیه آنان با توجه به ضوابط قانونی و شاخصهای دقیق ارزشیابی، ارزیابی نمایند.

وی تصریح کرد: خدمات‌رساني و توسعه زيربنايي شهر و مناطق شهري جز از طريق بررسي و نظارت دقيق و مداوم بر نيازها و مشكلات محلات و ساكنان آن امكان‌پذير نيست و شهرداران مناطق بايد با اعمال اين نظارت‌ها برنامه‌ريزي‌هاي شهري خود را بر اساس نيازها و خواسته‌هاي شهروندان و مشكلات محلات تدوين نمايند.

شهردار کرمانشاه رسيدگي و نظارت بر روند خدمات‌رساني به شهروندان و محلات و نيز تلاش براي رفع اين مشكلات را زمينه‌ساز افزايش اقبال عمومي و اعتماد شهروندان به مديران شهرداري از يك سو و برنامه‌ريزي مديريت شهري بر اساس خواسته‌هاي واقعي مردم از سوي ديگر دانست و افزود: مديران شهرداري و شهرداران مناطق بايد با تقويت نظارت‌هاي خود بر محلات و مشكلات شهروندان ، زمنيه را براي توسعه شهري مبتني بر خواست عمومي فراهم نمايند.

مهندس رضایی در خاتمه گفت: 137 برای خدمت دهی درکمترین زمان برای شهروندان راه اندازی شده است و بازوی توانمندی برای مناطق و سازمانها می تواند باشد تا مطالبات به حق همشهریان را پاسخگو باشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی